Osrednja skrb za zdravje obiskovalca se v Holistični lekarni© kaže v strukturiranem pogovoru, saj svetovalec poskuša z vprašanji oceniti vzrok težav in njihovo primernost za samozdravljenje. Kadar meni, da je vzrok težav ni primeren za samozdravljenje, vam bo svetoval obisk zdravnika. Enako se bo zgodilo, kadar je potrebno zdravljenje s preparati, na katere se lahko naše telo zelo različno odziva. Tudi takrat je potrebno spremljanje, ki ga lahko izvaja le strokovnjak, opremljen z različnimi orodji, aparati in tehnikami, pa seveda kompetencami za njihovo uporabo in interpretacijo rezultatov. Odgovornost za tako obravnavo pa nosijo tudi sami obiskovalci lekarn. Skrbno svetovanje je namreč mogoče le, kadar svojo pozornost temu postopku posveti tudi sam obiskovalec. Če je z mislimi odsoten in je kot mesečnik v lekarni, ne bo »slišal« niti nasveta, da mora z nenadnim hudim glavobolom nujno k zdravniku. Tako mu lahko močnejše protibolečinske tablete zgolj zakrijejo simptome hudega zdravstvenega stanja, ki morebiti ogroža njegovo življenje. Aktivno pozornost kot obiskovalci lekarn pokažete tudi z vprašanji, ki jih postavljate toliko časa, da razumete, zakaj in kako vam bo svetovano pomagalo. Komu vi zaupate vpliv na svoje zdravje? Komu ali čemu prepuščate vpliv na svoje spanje in svojo budnost?